.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

batllo-0869

بالاخره صبر کردیم و ز غوره حلوا ساختند! گلکسی اس6 و اس6 اج یک شنبه رونمایی شدند و پس از آن همه هیجان خبری، حالا نوبت آن است که با طمانینه بیشتر به بررسی این دستگاه پرداخت. گلکسی اس6 در این مطلب ستاره ویدیوهایش خواهد بود. در 6 ویدیو بخش های مختلف گلکسی اس6 بررسی خواهند شد و به این صورت بیشتر با گلکسی اس6 آشنا می شوید و بیشتر می توانید درباره آن تصمیم بگیرید. با ترنجی باشید.

 

در این مطلب از دوربین تا رابط کاربری، عملکرد و سخت افزار و البته طراحی، نمایشگر و برخی قابلیت های ویژه نرم افزاری را در کلیپ های ویدیوی مخصوص به خود خواهید دید. اگر مشتاقید تا اخبار گلکسی اس6 را دنبال کنید، از کادر جستجو بالا و سمت چپ ترنجی می توانید استفاده کنید و درباره آن جستجو نمایید.

1- طراحی گلکسی اس6

montjuic-0839

مسلما گلکسی اس6 یک جهش در طراحی سامسونگ است. جهشی که نظر خیلی ها را نسبت به تولیدات این شرکت تغییر خواهد داد. این نتیجه تلاش های سامسونگ در پروژه صفر است. گلکسی اس6 دارای پشت و رو شیشه ای از جنس گوریلا گلس4 است. شخصا شیشه را برای پشت یک تلفن همراه خوب نمی دانیم چرا که علاوه بر جذب اثر انگشت، پس از بارها زمین خوردن، در نهایت باید با خاک انداز(!) آن را جمع کنید! اما طراحی گلکسی اس6 چطور به نظر می رسد؟

2-نمایشگر گلکسی اس6

montjuic-0726

گلکسی اس6 از نظر نمایشگری مسلما پیشرفت های خوبی خواهد داشت اما روی کاغذ، این همان توانایی سال گذشته سامسونگ است. گلکسی اس5 LTE-A با نمایشگر 5.1 به رزلوشن QHD ارایه شده که حداقل روی کاغذ با گلکسی ای6 تفاوتی ندارد. اما این نمایشگر چطور عملکردی دارد؟

 

3-دوربین گلکسی اس6

montjuic-0795

دوربین گلکسی اس6 را 20 مگاپیکسلی دوست داشتیم اما 16 مگاپیکسلی است! یک نسل از سری گلکسی اس6 که در اندازه تصویر رشدی نداشته است اما برتری قابل توجهی در بطن خود دارد. f/1.9 و حسگر تصویر IM240 سونی در کنار بخش جدید نرم افزاری می تواند غوغا کند! اما واقعا اینطور است؟

4-رابط کاربری تاچ ویز روی گلکسی اس6

montjuic-0740

گلکسی اس6 دارای تاچ ویز سبک شده است. تاچ ویزی که قول داده است پسر خوبی باشد و شیطنت را کنار بگذارد. در ظاهر تفاوت های خوبی دیده می شود و در عمل اما باید دید که چطور عمل می کند و چه قابلیت های بهتری به آن اضافه شده است.

 

5- قابلیت های ویژه رابط کاربری گلکسی اس6

galaxy_s6_feature

سامسونگ سعی دارد تا قابلیت های کم کاربرد و گیج کننده را حذف کرده و موارد کاربردی تر را به آن اضافه کند. در ویدیو زیر بخش جدید مدیریت دستگاه را می بینید که در گلکسی اس6 قرار داده شده است و مفید به نظر می رسد.

 

6- سخت افزار گلکسی اس6

montjuic-0882

گلکسی اس6 در سخت افزار اما خود یک سمبل پیشرفت برای دیگر شرکت ها است. گلکسی اس6 در خیلی از موارد کم مصرف تر از رقبا است. برای مثال پردازنده اصلی با معماری 14 نانومتری تا 30 و حتی 35٪ مصرف کمتری نسبت به اسنپدرگن 810 دارد. مودم استقاده شده در گلکسی اس6 تا 80٪ مصرف کمتری نسبت به دیگر دستگاه ها دارد، حافظه رم آن DDR4 است و نسبت به نسل قبل کم مصرف تر است. این مورد درباره حافظه داخلی آن هم صادق است. اما در عمل چطور خواهد بود؟

نظر شما درباره گلکسی اس6 چیست؟ آیا دستگاه شایسته یا وسوسه کننده ای است؟

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 




:: موضوعات مرتبط: عکس های دیدنی و جالب , مجله ی فرهنگی و هنری , عکس های فانتزی , ,
:: برچسب‌ها: نقد و بررسی گلکسی اس6 , طراحی گلکسی اس6 , نمایشگر گلکسی اس6 , دوربین گلکسی اس6 , رابط کاربری تاچ ویز روی گلکسی اس6 , قابلیت های ویژه رابط کاربری گلکسی اس6 , سخت افزار گلکسی اس6 , بهترین گوشی های جهان , samsung galaxy s6 ,
:: بازدید از این مطلب : 4215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : چهار شنبه 27 اسفند 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی